Frivillig i Røde Kors

Frivillig i Røde Kors?

Røde Kors er en organisation, som hjælper både nationalt og internationalt. Røde Kors i Sæby bidrager på mange områder til organisationen med de mange aktiviteter, som afdelingen har gang i. Vi har fx lige haft Landsindsamling, hvor frivillige i den gamle Sæby Kommune indsamlede 21.100kr. Men især vores genbrugsbutik på Krystalgade i Sæby er vigtig.

I butikken vi kan godt bruge flere frivillige hænder. Har du lyst til at være en del af et team, hvor det sociale og hyggelige samvær er i højsædet, og hvor der er plads til alle? Så meld dig som frivillig i Røde Kors butikken i Sæby.

Det er ingen betingelse, at du har været i butik, i det hele taget er der slet ingen krav om uddannelse. Du skal være kundevenlig og samarbejdsvillig og indgå i et team. På nuværende er der ca. 35 frivillige i butikken.

Har du 2 eller 4 timer om ugen, så kom ind i butikken og hør om vores koncept. Eller kontakt Stine Horsevad enten på  shorsevad@gmail.com eller telefon, som findes på hjemmesiden, www.saaeby.drk.dk og få en aftale om et møde for en samtale.