Donation Fra Odd Fellow Gav Børn Og Unge Festlige Dage I Fun House

Donation fra Odd Fellow gav børn og unge festlige dage i Fun House Frederikshavn og Fun Center Aalborg.

Røde Kors Sæby modtog i foråret en donation på 22.000 kr. fra Odd Fellow Loge 64 Julius Meyer i Frederikshavn. Det gav mulighed for at ca. 120 børn og unge fra Sæby og Frederikshavn i sommer har nydt at deltage i ture til Fun House Frederikshavn og Fun Center Aalborg.

2 søndage blev mindre børn med forældre inviteret i Fun House, hvor der var fri leg i de mange spændende redskaber. I pausen blev der serveret pizza og sodavand inden børnene fortsatte legen på tværs af gruppen. Det var glade og trætte bør og forældre, der sagde tak for en god dag.

Sidste dag i september drog 36 glade og forventningsfulde unge menneske sammen med 4 frivillige med bus til Fun Center Aalborg. Her var store udfordringer ved de forskellige aktiviteter: Sumo brydning, Rodeotyr, Wibe Out, Softplay og andre forlystelser. De unge blev delt op i hold på tværs af gruppen og alle hjalp til med at få en rigtig hyggelig dag. I pausen blev der serveret kylling sandwich og sodavand.
Vi var alle trætte. Så der var ro i bussen på hjemturen. Den fine tur kunne kun lade sig gøre fordi vi havde nogle dejlige unge mennesker med, som alle opførte sig eksemplariske.

En stor tak til Odd Fellow Loge 64 for de betænkte Røde Kors Sæby med den flotte donation. Uden den havde arrangementerne ikke været mulige.

Rodeo ridt

Damer på rutchetur