Røde Kors Butikken i Sæby Søger Frivilligt Personale

butikrev1

til vores dejlige butik, der har adresse på Krystaltorvet i Sæby.

Vil du være med til at gøre en forskel ved at hjælpe med at skaffe midler til hjælpearbejdet i lokalsamfundet og ude i verden. Dette og meget mere vil du høre om når du møder os.

Røde Kors som du vil blive en del af, er en organisation, hvis arbejde bygger på følgende grundprincipper: Medmenneskelighed, upartiskhed, neutralitet, uafhængighed, frivillig tjeneste, enhed og almengyldighed.

Du vil blive en del af et større fællesskab, der er tilknyttet Røde Kors, Sæby. Der arbejdes i små hold på 3-4 personer, hhv. formiddag og eftermiddag, fra mandag til lørdag. Arbejdstiderne ligger overordnet fra: 9.15 – 17.40.

De fleste af dine kommende kollegaer, har en vagt om ugen. Har du lyst til flere vagter er det også muligt. Dette stillingsopslag, retter sig mod såvel kvinder, som MÆND.  Alle er meget velkomne til at blive en del af den helhed, der kendetegner vores organisation. Vi har brug for din hjælp, til at skaffe midler til Røde Kors´s humanitære arbejde.

Forventningerne til dig, kunne f.eks. være: -at du er glad når du kommer, - mens du er på arbejde og ikke mindst når du tager hjem.

Derfor ville det være dejligt, hvis du kom ind i butikken til en uformel snak. Kontakt til butiksleder Bente Dahl tlf.: 2361 1649 eller mail til: b.s.dahl@webspeed.dk